כאב, זה מה שהרגשתי בפעם הראשונה שראיתי את הציור הזה.
במשך שנים ידעתי שיש פתרונות טובים ויעילים, שאינם זמינים עבורי ולכן אני צריכה להמשיך "לחרוש" בדרך הקשה.
בתפקידי כמנהלת ספקים ומערכות מידע בבית וגג עסקתי בין השאר בקישור בין מחלקת כספים לשאר חלקי הבית. בצומת הזו, חיפשתי דרכים לשיפור.
נכון, הציור מדגיש חסם מסוג “too busy”’, אבל יש סיבות נוספות כמו:
· גודל הארגון אינו מצדיק את ההשקעה והעלויות הגבוהות.
· הארגון עדיין לא מוכן ובשל לבצע שינוי מקיף ועמוק.
· חסר "משוגע לדבר" שיוביל את המהלך וילווה את שלב ההטמעה.
כדי לגשר על הפער ולמצוא פתרונות ביניים, התחלתי ללמוד את התהליכים בחברה ולהבין:
· כיצד פועלת כל מחלקה ואיך מעבירים מידע בין המחלקות.
· מהזווית של תשלומים: נקודות רגישות, מה דורש טיפול מיוחד/דחוף.
· מה הסיפור מאחורי כל הוצאה, כך שיהפוך לידע ארגוני.
השאיפה הייתה ליצור תשתית מידע שתאפשר בעתיד להטמיע מערכת לפתרון כולל, וממנה נגזרה דרך העבודה שלי:
· נתתי עדיפות גבוהה לטיפול בתשתית, וכך ייעלתי את העבודה השוטפת.
· עסקתי באופן קבוע בשימור מידע והפיכתו לידע חברה ונוהלי עבודה.
· הקפדתי שחלקי המידע יצטרפו לתמונה הגדולה ויהיו נגישים גם בעתיד.
אני מציעה אינטגרציה של מערכות המידע הקיימות ליצירת תשתית שתביא לשיפור מתמשך בפעילות השוטפת. השירות מיועד לחברות בענף הבנייה: יזמיות וקבלניות, המעוניינות לעלות מדרגה בניהול השוטף.
לפגישת היכרות, צרו קשר:
058-4691177
Rintnir.finance@gmail.com
Comentarios