על החברה
החברה הוקמה במטרה לייעל תהליכים ארגוניים וכלכליים בענף הבניה,
המתאפיין בניהול פרויקטים לאורך שנים רבות. באופן טבעי, במהלך השנים מתרחשים שינויים: ארגוניים, חילופי עובדים וספקים, מגמות בענף, חקיקה ועוד. במעברים אלה קיים סיכון לתקלות בהעברת המידע, אובדן ידע ואסמכתאות וקושי לשמור על רצף ניהול הפרויקט. מניסיוני הפתרון טמון בניהול מאגרי מידע לחברה. כדי שיתאפשר שיפור תהליכים והפעלת נהלים מסודרים, יש לפתח כלים ש:
· ימנעו פגיעה בתזרים המזומנים ואובדן הכנסות
· יצמצמו בעיות משפטיות והוצאות מיותרות
· יסייעו למנוע פגיעה במוניטין ובלוחות זמנים
· יחסכו בזבוז וחוסר יעילות
השרותים שלנו
כל ארגון פועל במספר מישורים המייצרים צרכים שונים, לעיתים מנוגדים. נוצר צורך לחבר ביניהם ולוודא שהמידע קיים וזמין לכל חלקי החברה, דוגמה לשיפור תהליכים:
שירות
-
מידע הלקוחות:
יצירת מסגרת שתאפשר איסוף וניהול מידע באופן מיטבי, מתוך מחשבה על המשכיות הטיפול במחלקות הנוספות בחברה, כולל טיפול משפטי, התחייבויות כספיות ועוד. -
חוזי מכר וגבייה:
ניהול מלאי דירות ונלווים, גבייה יזומה, מידע ניהולי מעודכן וזמין. -
מסירת דירות:
הגדרת נוהל למעקב על תהליך המסירה, אישורים בהתאם לחוק המכר וצורכי החברה, פרוטוקול מסירה פנימי וחיצוני. -
שירות ובדק:
פתרונות לניהול תקשורת מתמשכת עם לקוחות החברה.
תפעול
-
ניהול התקשרויות:
יצירת תהליך מובנה לאישור התקשרויות וקליטתן במערכת המידע של החברה.
הטמעת ניסיון נצבר בתהליכי קבלת החלטות על בחירת בעלי מקצוע וייעול התהליך כך שיתאימו לקריטריונים שהוגדרו. מיסוד תקשורת אמינה עם ספקים להפחתת רעשים, הפרעות וכעסים. -
בקרת תקציב ותשלומים:
כלי המאפשר לבחון בכל נק' זמן התאמה בין התקציב שהוגדר, להתקשרויות שנחתמו והתשלומים שבוצעו בפועל אל מול התקדמות העבודות בשטח. -
תהליך תכנון ורישוי:
הטמעת תבנית לוחות זמנים ונושאים ליצירת תהליך שיטתי ויעיל, המאפשר שיתוף גורמים נוספים בחברה. -
נהלים לניהול הפרויקטים ואתרי הבניה:
יצירת פורמטים והגדרת תהליכי העבודה ולוחות הזמנים, הנחיות לניהול השוטף ושמירה על הבטיחות, פורמטים להגשת חשבונות מצטברים, טיפול במשברים ועוד. -
מסירת דירות:
הגדרת נוהל למעקב על תהליך המסירה, אישורים בהתאם לחוק המכר וצורכי החברה, פרוטוקול מסירה פנימי וחיצוני.
כספים
-
בקרת תקציב ותשלומים:
כלי המאפשר לבחון בכל נק' זמן התאמה בין התקציב שהוגדר, להתקשרויות שנחתמו והתשלומים שבוצעו בפועל אל מול התקדמות העבודות בשטח. -
חוזי מכר וגבייה:
ניהול מלאי דירות ונלווים, גבייה יזומה, מידע ניהולי מעודכן וזמין. -
בדיקת כדאיות ראשונית:
הבניית תהליך למידה ויישום לקחים לטובת אומדנים מדויקים. -
בחירת בנק מלווה:
הגדרת תהליך הלוקח בחשבון את כל השיקולים הרלבנטיים ותומך בבחירת ההצעה המתאימה ביותר.
מי אני?
רינת ניר, כלכלנית מומחית בענף הבניה, מטמיעה מערכות מחשב ותהליכי עבודה, מחזירה למנהלים את השליטה בניהול הכספי של פרויקטים, עוזרת להתייעל ולחסוך מיליונים.
פרויקטורית שרואה את התמונה הגדולה ומדייקת בפרטים הקטנים, מקפידה על האיכות ונשארת עם הלקוחות שלי לאורך כל הדרך.
אינטגרציה של כלל מערכות המידע בחברה
לאחר שניפגש, נכיר, ונבין מה הצרכים שלכם, אבצע מיפוי ואבחון התהליכים ושגרות הניהול המבוצעים בחברתכם, שלב זה יסוכם בדוח מפורט שיהווה תכנית לשיפור והטמעת מערכות מידע בהתאם לצורכי החברה. בשלב הבא אלווה אתכם בהוצאה לפועל של התוכנית, יד ביד.
למי מיועד השירות?
בעלים, מנכ"לים ואנשי הכספים בחברות ייזום וקבלנים, קטנות ובינוניות, השואפים לייעל את החברה ולהביא לחסכון כספי ומבקשים לקבל החלטות מושכלות על בסיס נתונים אמיתיים, עדכניים וזמינים.