top of page
Office Building Hall

שאלות נפוצות

בדף זה אענה על שאלות נפוצות.

אם יש לך שאלות נוספות מוזמנ_ת להיות בקשר

information system in construction site.jpg

​ ש: למה צריך את השירות שלך?

ת: בזמן שאתם נותנים שירות מעולה ללקוחות שלכם, יוזמים פרויקטים, בונים דירות ומגשימים את החזון, נדרשת תשומת לב למספרים באופן שוטף, הרמת דגל במקרים של חריגות, אי התאמות או מידע חדש. מישהו שמכיר את הפרטים הקטנים והמספרים המדויקים.

כדי שהחברה תעבוד באופן יעיל, נדרשים תהליכי עבודה חכמים המיישמים את הידע הרב שנצבר בחברתכם ומאפשרים חסכון כספי ושיפור מתמיד.

אני מצליחה לראות את התהליכים הגדולים והצרכים המשתנים ולטפל בפרטים הקטנים והמספרים המדויקים, עוזרת לכם להרים כסף מהרצפה.

 

ש: איך את יכולה לעזור לי?

ת: כאשר אתם מחליטים לצמוח ולקדם פרויקטים נוספים, המידע והמשימות בטיפולכם גדלים ובמקרים רבים הצוות הקיים מתקשה לשמור על רמת הניהול, הבקרה והשליטה. מהר מאד נראה עומס, טעויות ובזבוז זמן וכסף.

אני אבצע התאמה של כלי הניהול שתתמוך בתהליכי העבודה שלכם ותפנה לכם זמן ומשאבים לניהול מקצועי וחסכוני של הפרויקטים.

 

ש: אז מה את בעצם עושה?

ת: בונה תהליכי עבודה חכמים ומטמיעה מערכות ניהול בהתאמה אישית. מסייעת לבנות מנגנון שליטה בכספי החברה והפרויקטים, לכתוב נהלי עבודה יעילים ופשוטים ליישום, ליצור סדר ולהתנהל נכון.

מניסיון, ככל שהתהליך יתקדם, תגלו שאתם חוסכים מיליוני שקלים, משפרים את תזרים המזומנים ונפתחות לכם הזדמנויות עסקיות חדשות.  

 

ש: למה דווקא אותך?

ת: אני כלכלנית בעלת ניסיון רב מחברות נדל"ן ובניה. פועלת בשיתוף פעולה עם בתי תכנה המתמחים בניהול תהליכים בענף. מבינה לעומק את צורכי היזמים והקבלנים ויודעת לחבר אותם ליכולות של בתי התוכנה.

במקרים בהם אין לכם אפשרות לגייס כלכלן, תקבלו ממני שירות במיקור חוץ  כך שלא תצטרכו לוותר על שליטה ובקרה בפרויקטים שלכם.

 

והכי חשוב, אני נשארת אתכם לאורך כל הדרך, מתווה את הדרך, מייעצת, מלווה ומבצעת עבורכם את הטמעת המערכת כדי שהשינוי יעבור בקלות ותחוו הצלחה.

 

ש: כמה זמן זה ייקח?

ת: השירות בהתאמה אישית.

תחילה אבצע מיפוי ואבחון כדי לאתר את המקומות בהם ניתן לשפר ולייעל את ההתנהלות ואגדיר את התהליך המתאים שיביא לחסכון משמעותי וישפר את השורה התחתונה של העסק שלכם.  במקרים רבים ניתן לראות שיפור תוך מספר שבועות.

 

ש: נוכל להמשיך לעבוד במערכת הקיימת?

ת: בשלב ראשון ניתן לבצע התאמות במערכת הקיימת כדי לאפשר לעובדי החברה להמשיך בשגרה ולחוות הצלחה. ככל שנצליח לרכז תהליכים במערכת אחת, נבטיח בקרה טובה יותר ונמנע ממשקים להעברת מידע בהם קיים סיכון גבוה לטעויות.

 

ש: בענף הבניה, אין מערכת אחידה לכל החברות?

ת: קיימים מספר פתרונות, חלקם "תכנת מדף" וחלקם בהתאמה אישית.

 

ש: באיזה מערכת את ממליצה לעבוד?

ת: יש בשוק מספר מערכות המספקות פתרונות טובים לענף הבניה והנדל"ן. לאחר שאבחן את צורכי החברה שלכם, אוכל לסייע בבחירת המערכת המתאימה ביותר עבורכם.  

 

ש: תוכלי לעזור לנו לייעל את ניהול המלאי והרכש?

ת: בשמחה 😊

כדי שתוכלו לנהל את המלאי והרכש בצורה טובה וחסכונית, חייבים מערכת מחשוב מתאימה. לאחר שאבחן את הפתרונות הקיימים, אוכל להציע שיפורים בתהליך וכן לרתום את הניסיון הקיים בחברתכם בדרך שתהפוך לשיטת עבודה שתחול על כל צוותי העבודה, דבר שיביא לשיפור רוחבי. ניתן גם לבחור מערכת חדשה אותה אטמיע עבורכם כדי לסייע למעבר קל לשימוש שוטף.  

 

ש: את בטוחה שצריך את כל התיעוד הזה?

ת: כן !

תיעוד ההחלטות שהתקבלו לאורך חיי הפרויקט חשוב ממספר סיבות:
נוכל להסיק מסקנות ולהשתפר לאורך זמן. לדוגמה: לבחון מה היה אומדן הרווח בפרויקט כשהחלטנו לצאת לדרך ולבחון אם עמדנו ביעד.


בנוסף, לאסמכתאות יש חשיבות מכרעת במקרה של סכסוך משפטי. אנחנו אף פעם לא יכולים לצפות אם, מתי ומה נצטרך ולכן חשוב שיהיו לנו תהליכי עבודה מסודרים, מגובים באסמכתאות.

 

ש: איזה מסמכים חשוב לשמור?

ת: לדעתי חשוב לשמור את כל התכתובות והמסמכים הכספיים של הפרויקט. אי-אפשר לדעת מתי נצטרך אותם. מצבים כמו תחלופה בניהול החברה או הפרויקט, הכנסת שותף או מכירה, סכסוך משפטי ועוד.

מאד חשוב לשמור על:

  • התקשרויות חתומות כנדרש

  • הזמנות ותעודות משלוח

  • חשבוניות סרוקות למערכת הכספית

  • יומני עבודה

  • תכתובות וכד'  

 

ש: יש לבית התוכנה פתרונות שיאפשרו לי להמשיך לעבוד כמו שאני רגיל?

ת: צריך לבדוק.

בתי התוכנה משדרגים ומשפרים את המוצרים שלהם באופן שוטף.

השאלות והבקשות של הלקוחות מסייעות לעדכן ולשפר את המוצר גם עבור שאר הלקוחות (חוכמת ההמונים), ומשפיעים על רמת הניהול והבקרה בענף הבניה כולו.  

 

ש: איך אני יכול לקבל תמונה אמינה על הוצאות הפרויקט?

ת: מערכות הניהול מסייעות לנהל את התקציב שנקבע לפרויקט והחוזים שנחתמו. לאחר שאני מעדכנת את כל נתוני העבר, ניתן לראות את התקדמות התשלומים בפרויקט ולוודא שתואמת את התקדמות הבניה, כמה כבר שולם בגין כל התקשרות, מה נותר עדיין לשלם והאם הפרויקט עומד בתקציב שנקבע.

 

ש: אני יכול להמתין עד למסירת הדירות כדי לגבות חובות?

ת: לא מומלץ.

בזמן שאתה לא גובה את החובות עליך לממן את הבניה בהלוואות יקרות. בנוסף, תצטרך לבצע תהליכי גביה מורכבים שיצטברו לגמר הפרויקט, דבר שיעכב את מסירת הדירות, חבל...

 

ש: תוכלי לעזור לי בחישובי הצמדה וריבית פיגורים?

ת: כמובן.

אני משתמשת במודול משכנת ומספקת שירותי אאוטסורסינג לניהול הסכמי המכר, תהליך גביה שיטתי ומסודר וחישובים מעודכנים.

 

ש: איזה נתונים אני צריך להעביר לך?

ת: החשבון המוגש ללקוח מושפע מנתוני ההסכם:

  • מועד החתימה

  • מדד הבסיס

  • ריבית הפיגורים

  • תשלומים שכבר בוצעו, יש להעביר חשבוניות בגין כל התשלומים

  • חיובים נוספים שנרשמו בהסכם המכר כגון השתתפות ברישום וכד'

 

ש: אפשר לצאת לדרך?

ת: בוודאי,

במהלך פגישת היכרות ללא התחייבות נתווה את התהליך המתאים, סדר העדיפויות לטיפול והדרך המתאימה לשיתוף פעולה מנצח. ככל שנתקדם התמונה תתבהר, המציאות תשתנה והשינוי יוטמע. תחזיר לידיך את השליטה, יפתחו בפניך הזדמנויות עסקיות חדשות ותוכל להנהיג את החברה למקום הרבה יותר טוב.

 

 שנקבע פגישה?

 

ש: זה מעולה, איך עשית את זה?

ת: בשמחה ואהבה 😊

אל תישארו עם הדאגות, הבלגן והבזבוז. דברו איתי ונכניס סדר, שיטה וארגון שיובילו את  העסק שלכם להצלחה.

bottom of page